Podmínky reklamace
Upozornění:
Před odesláním reklamace, nejprve vyplňte reklamační formulář. Pokud formulář nebude vyplněn a odeslán, nemusí být vaše reklamace vyřízena.
Reklamační formulář
Pro vyřízení vaší reklamace je nutné splnit tyto podmínky:
- vyplnit a odeslat reklamační formulář
- dodat doklad o zakoupení (fakturu, prodejku)
- dodat přesný popis závady
- zboží řádně očistit
- zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození
Pokud tyto podmínky nebudou splněny, nemusí být vaše reklamace vyřízena.
- Na vybrané typy kamer a DVR rekordérů poskytujeme prodlouženou záruku 36 měsíců. Na ostatní zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud není u jednotlivých položek uvedeno jinak.
- Záruční doba výrobku začíná dnem vyfakturování výrobku.
- Kupující je povinen bez zbytečného odkladu podat zprávu prodávajícímu o vadách zboží, na které se vztahuje záruka. V záruční době má kupující právo na bezplatné odstranění vad výrobku.
- Reklamované zboží je nutno doručit řádně vyčištěné a zabalené aby nedošlo k poškození během přepravy, s veškerým příslušenstvím (napájecí zdroje, kabely, konektory apod.).
- Pokud nebude k reklamovanému zboží uveden doklad o zakoupení prokazující že se jedná o záruční opravu, bude tato reklamace až do doby dodání dokladu posuzována jako pozáruční.
- Zboží je přijato s výhradou možnosti zamítnutí záruky.
- Záruční doba opraveného, případně vyměněného zboží dobíhá podle záruky původního zboží a je prodloužena o dobu trvání reklamace.
- Reklamace zboží, které bude dodáno nekompletní nebo znečištěné, nemusí být vyřízena nebo může být účtován manipulační poplatek 500,-Kč bez DPH (605,-Kč včetně DPH 21%). Pokud se závada neprojeví nebo nebude přesně specifikována může být účtován poplatek 300,-Kč bez DPH (363,-Kč včetně DPH 21%) za diagnostiku závady.
- Opravené zboží bude zasláno zákazníkovi zpět v co nejkratším možném termínu. U maloobchodních odběratelů nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se zákazníkem - takové prodloužení však nesmí být na dobu neurčitou, nebo dobu nepřiměřeně dlouhou.
Záruka se nevztahuje:
- Na akumulátory u kterých bylo odstraněno razítko označující datum prodeje.
- Na provozní opotřebení některého zboží, jehož životnost je omezená životností jednotlivých komponent (např. průměrná životnost sběrného systému SPEED DOME kamer v nepřetržitém provozu - cca 6. měsíců v závislosti na rychlosti otáčení, průměrná životnost akumulátorů provozovaných při vyšších teplotách nad 25° - max. 1 rok, průměrná životnost ventilátoru je cca 12 měsíců v závislosti na prašnosti prostředí, průměrná životnost dobíjecích akumulátorů v přístrojích je cca 6 měsíců atd.).
- Na závady způsobené přírodními živly, přepětím, poškozením při dopravě, mechanickým poškozením, neodbornou obsluhou či instalací, opotřebení přiměřené době a způsobu používání výrobku, neoprávněným zásahem do elektrické nebo mechanické části výrobku, nedodržením předepsaných parametrů pro provozování.
Mimozáruční opravy
V případě požadavku na mimozáruční opravu zboží bude před započetím opravy stanovena cena opravy. Souhlas s cenou opravy je nutné potvrdit písemně.
- V případě mimozáruční opravy zboží bude účtována hodinová sazba 500,-Kč bez DPH (605,-Kč včetně DPH 21%) za započatou hodinu práce.
- V případě výměny vadného dílu bude účtována cena práce a cena náhradního dílu.
- V případě odeslání zboží zpět zákazníkovi bude zboží odesláno na dobírku a bude vždy účtováno poštovné.
- Záruka na opravené zboží je 3 měsíce.
Adresa reklamačního oddělení:
ELNIKA plus, s.r.o.
Poštovní 412
Varnsdorf
407 47
Kontakt: reklamace / servis
+420 412 372 754
+420 777 720 343
servis@elnika.cz